Informace o pracovním místě
Co říká M2C o pozici M2C je silná firma s týmem zkušených profesionálů v oboru správy nemovitostí a smart technologií. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti realizovat se v stabilní české firmě s mezinárodní působností. Náplň práce: • Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra • Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektu zákazníka v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy • Dodržování BOZP a PO • Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS, QMS Co očekáváme, že náš profesionál v oboru bude mít: • SŠ nebo VŠ technického směru • Praxi a orientaci v problematice technické správy budov min. 1 rok • Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám • Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu • Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu • Dobrou znalost práce s MS Office • Znalost AJ výhodou • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič • Zkušenost s řízením odborných zakázek - VÝHODOU Co tomu nejlepšímu nabízíme: • Odpovídající finanční ohodnocení • Na začátku pomocnou ruku zkušených kolegů • Pracovní smlouvu na rok, poté na dobu neurčitou • Samostatnou, odpovědnou pozici • Zvýhodněné volání O2 • Zázemí ve stabilní společnosti • Příspěvek na stravování • Služební PC a telefon • Služební automobil • Happy days • Záloha na mzdu kdykoliv Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis s motivačním dopisem přes odpovědní formulář.