Informace o pracovním místě
Hledáme osobnost s obchodním cítěním a duchem, touhou po tom být dobrý nebo nejlepší, zároveň někoho, kdo se postará a nabídne 100% servis našim klientům. Také musíš pečovat o svůj svěřený tým, bez nich to vážně nepůjde. Budeš muset vydržet nápor a tlak od Klientů, leccos překousnout i když Ti to nebude po vůli. Podpořit tým, když nábory nepůjdou tak jak mají. Velkou výhodou je znalost prostředí personální agentury nebo lidských zdrojů. Naši vedoucí poboček jsou guru pracovního trhu v regionu. Jejich hlavním cílem je dostat pobočku mezi BEST OFF, opečovávat stávající zákazníky a hledat u nich další prostor ke zlepšení a spolupráci. Vedoucí pobočky zároveň sám vyhledává nové obchodní příležitosti. Tvým partnerem budou personalisté, personální manažeři, vedoucí výrob nebo jednatelé a majitelé firem. Budeš zodpovídat za výsledky pobočky, za růst pobočky, za dodržování legislativy napříč spoluprací se zákazníky, za výkon týmu a jeho stabilitu. Velkou výhodou je, že Tě čeká zaučený stabilní tým 3 kolegyň, které se na Tebe těší, ale zároveň mají obavu, jak vše bude fungovat v novém. Nemine Tě administrativa, reporting, ale není to Tvojí hlavní náplní práci.
Požadujeme
- orientace na výsledek a mít tah na branku - jít za novými příležitostmi - vytvářet dobré prostředí v týmu, motivovat kolegy ke spolupráci, být jim oporou - mít nadhled v regionu - znalost pracovního trhu, zaměstnavatelů, firem - velkou výhodou je znalost HR a legislativy
Nabízíme
- zázemí zavedené stabilní společnosti s dobrým jménem na trhu, - mzdu odpovídající zkušenostem - bonusový systém závislý na plnění výsledků - automobil a telefon i k soukromým účelům - kancelář v centru Chomutova - stravenky v hodnotě 115Kč - 25 dnů dovolené, - jazykové kurzy v pracovní době s dotací 80% - odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.