Informace o pracovním místě
Do e-shopu Kuchynskepotreby přijmeme administrativního pracovníka-pracovnici na HPP (40h/týden). Dvousměnný provoz 8:00 - 16:00 a 10:00 - 18:00. Jedenkrát za 14 dní práce v sobotu 8:00 - 12:00. Náplň práce: - příjem, kontrola a tisk objednávek - telefonická a emailová komunikace se zákazníky - příprava, fakturace, expedice objednávek - obsluha Zásilkovny - vkládání nových produktů na eshop
Požadujeme
- výborná znalost práce s počítačem - pracovitost, pečlivost - komunikativnost, orientace na zákazníka - znalost programu Cezar G3 výhodou - chuť učit se novým věcem
Nabízíme
Okamžitý nástup Po zkušební době zvýšení platu Odměny ve formě pohyblivé složky dle obratu Zodpovědnou práci Možnost nákupu firemních výrobků za zvýhodněnou cenu Částečně pružná pracovní doba