Informace o pracovním místě
Vaším hlavním úkolem bude zejména:
- zodpovědnost za prováděné úklidové služby na svěřených zakázkách a jejich kontrola
- jednání se zákazníky
- vedení svěřeného týmu lidí
- nábor zaměstnanců dle potřeby na jednotlivé zakázky
- kancelářské práce související s pracovní činností (předfakturace, elektronická docházka apod.)
- zajišťování nákupu a objednávek provozního materiálu
Požadujeme
Očekáváme:
- znalosti a zkušenosti na úrovni SŠ s maturitou
- uživatelskou práci na PC (převážně Excel, Word a internet)
- základní znalost Zákoníku práce - výhodou
- ŘP sk. B aktivní řidič/ka
- schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu
- vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita (nejedná se o práci od - do)
- schopnost vhodně volit priority
Nabízíme
Rádi Vám nabídneme:
- pružnou pracovní dobu
- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií
- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick days
- občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Příbram a okolí