Informace o pracovním místě
Vaším hlavním úkolem bude zejména: - zodpovědnost za prováděné úklidové služby na svěřených zakázkách a jejich kontrola - jednání se zákazníky - vedení svěřeného týmu lidí - nábor zaměstnanců dle potřeby na jednotlivé zakázky - kancelářské práce související s pracovní činností (předfakturace, elektronická docházka apod.) - zajišťování nákupu a objednávek provozního materiálu
Požadujeme
Očekáváme: - znalosti a zkušenosti na úrovni SŠ s maturitou - uživatelskou práci na PC (převážně Excel, Word a internet) - základní znalost Zákoníku práce - výhodou - ŘP sk. B aktivní řidič/ka - schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu - vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita (nejedná se o práci od - do) - schopnost vhodně volit priority
Nabízíme
Rádi Vám nabídneme: - pružnou pracovní dobu - zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií - jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu) - každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick days - občas budete mít možnost pracovat z domova - nenecháme Vás v tom plavat - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další) Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou Místo výkonu práce: Příbram a okolí