Informace o pracovním místě
Náplň práce: • Vedení knihy návštěv, uvádění návštěv • Tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik • Správa došlé a odchozí pošty • Zajišťování kurýrních služeb • Komunikace se správou budovy • Objednávání letenek, ubytování • Zajišťování taxislužby • Správa firemních vozidel • Objednání kancelářských potřeb • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky) • Vykonávání dílčích administrativních prací • Správa EKV • Ranní 12 h/ směny • Vhodné pro studenty a OZP
Požadujeme
Požadujeme: • Čistý rejstřík trestů • Zdravotní způsobilost • Bezúhonnost • Spolehlivost • Znalost MS • Komunikativnost • Profesionální jednání • Reprezentativní vzhled • Znalost AJ/NJ výhodou
Nabízíme
Nabízíme: • Mzda: * HPP 130Kč/hod. * DPP 180 Kč/hod. • Autobusová zastávka hned u objektu • Možnost kariérního růstu • Velké a příjemné zázemí bezpečnostních pracovníků • Vhodné i pro OZP