Informace o pracovním místě
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň Vedoucím kolektivu v kanceláři prodejny Möbelix v Praze Čestlicích. O ČEM JE TATO PRÁCE? O dynamice: Není to jen o vedení týmu osmi spolupracovníků, zpracovávání kontrolních programů, sezení v kanceláři za počítačem, budeš také občas na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s vedením prodejny a kolegy na prodejně i ve skladu. O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky. O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti veškerý chod administrativy na prodejně, trezor i pokladny. O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Jasně, provoz prodejny funguje i o víkendech, ale plánování docházky tvoji a tvého týmu je čistě v tvé režii.
Požadujeme
AK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME? • Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha. • Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu. • Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní. • S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit. • Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech. • Smysl pro humor určitě zúročíš.
Nabízíme
O MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS? • Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě. • Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda. • V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu. • Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou. • Propracovaný systém školení, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy