Informace o pracovním místě
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se vedoucí(m) pokladen a zároveň personalist(k)ou i administativní podporou prodejny Möbelix v Praze Čestlicích. O ČEM JE TATO PRÁCE? • O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu. • O pestrosti: Budeš podporovat tým pokladních, zpracovávat kontrolní programy. • O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor, pokladny. • O vlastní organizaci: Práci si sám(a) rozvrhneš. Je třeba počítat s tím, že je prodejna otevřená i o víkenu. Za odpracovaný víkend si ale vezměš volno v týdnu a zařídíš si to, co běžně nestihneš.
Požadujeme
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME? • Rád(a) jednáš s lidmi a máš týmového ducha. • Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu. • Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní. • S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit. • Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech. • Smysl pro humor určitě zúročíš.
Nabízíme
O MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS? • Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě. • Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda. • V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu. • Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou. • Propracovaný systém školení, týmbuildingové akce a zaměstnanecké slevy • Až 25 dnů dovolené