Administrativní pracovník (Říčany)
OdpovědětInformace o pracovním místě
Náš dlohoudobý klient, úspěšná obchodní společnost sídlící v Říčanech, hledá kandidáty na pozici Administrativní pracovník.
• Administrativní podpora obchodního týmu
• Kontrola a zajišťování skladových zásob a nových produktů
• Zajišťování a kontrola podkladů s tím spojených
• E-mailová a telefonická komunikace s kolegy i partnery
• Pomoc s přípravou a plánováním schůzek
• Zajišťování chodu týmu/kanceláře – budeš důležitou součástí týmu
Požadujeme
• Máš SŠ vzdělání
• Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování, ale zvládáš i asertivní jednání
• Máš velmi dobré organizační schopnosti a zvládáš práci i pod tlakem
• Dobrá znalost MS Office a obvyklých kancelářských programů je podmínkou
• V MS Excelem se orientuješ a umíš si s ním poradit
• Znalost AJ ti není cizí a máš možnost se v ní i domluvit. Není podmínkou, ale je velkou výhodou
Nabízíme
MY TI MŮŽEME NABÍDNOUT
• Výborný tým kolegů
• Možnost karierního růstu – šikovnost našich zaměstnanců umíme ocenit
• 5 týdnů dovolené
• Firemní stravování za velmi výhodné ceny
• Zaměstnanecké slevy na veškerý nabízený sortiment
• MultiSport kartu pro zdravý životní styl
• Firemní pojištění odpovědnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.