Informace o pracovním místě
Náplň práce: • Zajišťování plynulého chodu recepce • V případě problému spolupráce s ostrahou objektu • Poskytování informací, komunikace s návštěvníky • Poskytování servisu klientům • Práce s PC a další administrativní činnost • Práce na HPP i DPP Směny Po-Pá 6-14, 10-18 hod. Nástup možný IHNED!
Požadujeme
• Chuť pracovat • Trestní bezúhonnost • Znalost AJ
Nabízíme
• Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo dlouhodobou brigádní spolupráci • Kompletní uniformu a příspěvek na obuv • Možnost profesního i platového růstu • Zajímavý motivační program • Zajistíme zkoušky profesní kvalifikace Kontakt: Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.