Informace o pracovním místě
- vyřizování klientských požadavků na přepážce a po telefonu - poradenství pro klienty - organizace schůzek s klienty - příprava a realizace schůzek (modelace, kalkulace, řešení) - vyhledávání nových prodejních kanálů a aktivní oslovování nových klientů - sběr a zpracování obchodních tipů od kolegů a kolegyň z ostatních pošt - řešení případných reklamací - reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu
Požadujeme
- SŠ, VŠ vzdělání - velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování - aktivní přístup - obchodní předpoklady, zájem o danou oblast - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK) - aktivní ŘP sk. B
Nabízíme
- Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky a hlavně pomůžete ostatním najít nejvhodnější řešení šité na míru přímo jim. - Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od vašich výsledků. - Školení, během kterého vás naučíme vše potřebné. Samozřejmostí je i další vzdělávání pro váš osobní i kariérní rozvoj. - Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc. - Stravenky v hodnotě 90 Kč. - Příspěvek na MultiSport kartu, dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních. - Plat 27-45000,- - Místo pracoviště: Nymburk