Informace o pracovním místě
Pro společnost technického zaměření hledáme nové kolegy do týmu Zákaznického servisu. Co bude Vašimi denními úkoly? - Administrativa spojená s příjmem objednávek (zadání objednávky do interního systému dle druhu zboží, objednání zboží ve skladu, vystavení pro forma faktury a dobropisu, kontrola objednávky, status objednávky, odeslání faktury) - Telefonický a mailový kontakt se zákazníky v ČJ i AJ (aktuální informace o dodávkách výrobků, řešení problémů) - Telefonický a mailový kontakt s oddělením marketingu, se sklady, s plánovači zboží a s dopravci - Řešení reklamací zákazníků - Denní statistiky (kontrola zbytkových objednávek, EDI objednávek a Tool Commerce) - Tvorba a údržba aktuální informační databáze klientů - Spolupráce na přípravě prodejních akcí
Požadujeme
Jaký je Váš profil? - Hovoříte plynně česky i anglicky a vyhovuje Vám mezinárodní prostředí - Pracoval/a jste v systému SAP, umíte se v něm dobře orientovat - Jste komunikativní a zakládáte si na prozákaznickém přístupu - vždy se snažíte o maximální spokojenost zákazníka - Baví Vás kombinace práce s lidmi a administrativy, jste pečlivý/á a svou práci se vždy snažíte vykonat zodpovědně - Zajímají Vás technické oblasti nebo jste jim otevřený/á
Nabízíme
Co Vám nabídneme? - Zázemí úspěšné a stabilní nadnárodní společnosti - Vybavení pro práci z domova - pracovní počítač, telefon atd. - Motivující finanční ohodnocení - Systém benefitů - Částečná možnost home office - Možnost využití cizích jazyků - především angličtiny V případě, že Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat své CV a my Vás budeme kontaktovat pro další informace. Těšíme se na spolupráci!