Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivé a zodpovědné kolegyně a kolegy na pozici: Koordinátor(ka) zakázek pro společnost zabývající se úklidem. Náplň práce: - Koordinace zaměstnanců při realizaci zakázek a jejich aktivní zapojení do pracovního procesu. - Pravidelný reporting nadřízenému a poskytování podrobností provoznímu manažerovi. - Pomoc při auditech a zajištění shody s interními a externími předpisy. - Zajištění pracovních procesů a postupů. - Řešení operativních problémů a zajištění hladkého průběhu zakázek. - Udržování efektivní komunikace mezi týmy a zajištění vysoké kvality služeb. - Aktivní spolupráce se zaměstnanci, včetně občasného úklidu.
Požadujeme
- Minimálně vyučení - vyšší vzdělání výhodou, - Zkušenosti s úklidem vítáme nejsou však povinností, - Výborné organizační a komunikační schopnosti, - Schopnost pracovat pod tlakem a efektivně řešit problémy, - Dobrá znalost práce s MS Office, - Řidičský průkaz sk. B (PŘÍSPĚVEK NA DOPRAVU)
Nabízíme
- Zkrácený úvazek - 4h práce denně, PO až PÁ, - Mzdové ohodnocení 15 000 Kč/měsíc, - Atraktivní platové ohodnocení a odměny za loajalitu, - Dovolenou navíc po odpracovaných letech, - Permanentky do ZOO Praha, Aquapark Kladno nebo Jump Park, - Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání, - Přátelské pracovní prostředí, - Příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity.