Informace o pracovním místě
Specialista kvality: ● je kontaktní osobou pro přidělené zákazníky a projekty v případě vzniku kvalitativních problémů ● odpovídá za včasné a úplné řešení zákaznických reklamací ● zajišťuje reklamační řízení z hlediska procesní kvality ● spravuje dokumentaci reklamačního řízení ● stanovuje akční plány pro nápravu kvalitativních problémů, zajišťuje provádění nápravných a zlepšujících opatření ● zajišťuje proces revalidace výrobků ● aktivně spolupracuje na trvalém zlepšování jakosti výrobků ● spolupodílí se na přípravě měsíčních reportů, odpovídá za dokumentaci QMS ● provádí interní audity
Požadujeme
● SŠ/VŠ vzdělání technického směru ● základní znalost norem ISO 9001, IATF 16949 ● znalost práce na PC (pokročilý uživatel) ● znalost AJ na úrovni B2, znalost dalšího jazyka výhodou ● technické myšlení, flexibilita, samostatnost, proaktivní přístup ● řidičský průkaz sk. B ● praxe na obdobné pozici (z automotive prostředí) výhodou
Nabízíme
● zajímavé finanční ohodnocení dle vašich zkušenosti v rozmezí 35-45.000 ● skvělý start kariéry pro absolventy, intenzivní zaškolení a možnost učit se od zkušenějších kolegů ● 5 týdnů dovolené ● pracovní doba 37,5 hodiny týdně, pondělí - pátek ● měsíční a roční bonusový systém ● mzda na účtu vždy do 10. dne v měsíci ● příspěvek na stravování ● příspěvek na penzijní připojištění ● cafeterie benefitů ● příspěvek na dopravu