Informace o pracovním místě
Jste komunikativní, nedělá vám problém práce s PC a chcete pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k nám a získejte stabilní práci, která vás bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů. Náplň práce: • Zajištění plynulého chodu recepce • Vystavování vstupních karet • Poskytování informací, komunikace s návštěvníky • Poskytování servisu klientům • Práce s PC a další administrativní činnost Požadavky: • Znalost MS Office – podmínkou • Komunikativní angličtina • Reprezentativní vzhled a vystupování • Spolehlivost, vstřícnost • Dobré komunikační schopnosti • Trestní bezúhonnost Nabízíme: • Mzdu 140 Kč/h • HPP • Práci od pondělí do neděle D/N 12h směny • Kompletní uniformu • Příspěvek na stravování • Zvýhodněné volání 02 Nástup nejpozději od 1. 1. 2023 Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.