Informace o pracovním místě
V této době se jedná o velmi lukrativní obor. Rozšiřujeme náš tým, který pomáhá zákazníkům společnosti ČEZ. Nástupní měsíc bude září 2022. Budeš s námi u toho? Budeš jejich oporou po telefonu? Ulehčíš jejich starostem a odpovíš na dotazy, se kterými si nevědí rady? Co bude náplní práce? • Na příchozí lince telefonický kontakt se zákazníky, kteří potřebují pomoct a vysvětlit cenové nastavení stávajících služeb • Aktivní práce v interních systémech, abys vždy měl(a) dostatek informací o daném zákazníkovi • Samostatnost a zodpovědnost, protože věříme, že v každém hovoru uděláš maximum pro spokojenost všech • Administrativa spojená se změnou služeb a emailová komunikace
Požadujeme
Jak se vše naučíš? Čekají Tě zpočátku dny nabité školením s našimi certifikovanými a sympatickými trenéry. Všechny dny školení máš samozřejmě proplacené, navíc se školíš přímo u nás, takže se už v průběhu školení seznámíš se svými kolegy a kolegyněmi z projektu . Další informace - nástup na pozici bude už na začátku září 2022 - Provoz telefonní linky je od 8:00 hod do 19:00 hod - Směny v měsíci dopolední a odpolední 1/2 a 1/2 - máme jen pár volných míst, proto na nic nečekej
Nabízíme
A co ti za to nabídneme? • HPP 20.000, -Kč + 6.000, -Kč odměny za docházku • DPP 130,-Kč za hodinu + 30% odměny za docházku • Na výplatu nemusíš čekat celý měsíc, část výplaty za odpracovanou dobu si můžeš převést na svůj účet na pár kliknutí v aplikaci v průběhu měsíce • Volné víkendy a státní svátky • 25 dní dovolené • Smlouva na hlavní pracovní poměr, ale možnost i dohody o provedení práce • Pracuješ jen ve všední dny. Víkendy a státní svátky odpočíváš • Stravenkový paušál do výplaty v hodnotě 60 Kč • Multisport kartu, kterou využiješ všude v ČR a nejen na pohyb! • Klimatizované prostředí • Slevy na tarify od Vodafone, pojištění od ČSOB a mnoho dalších