Informace o pracovním místě
Není Ti cizí pomáhat lidem? Komunikuješ rád po emailu a po telefonu? Máš rád dobrou kávu? Je Tvá odpověď ANO alespoň na jednu otázku? Pojď do toho s námi a starej se o zákazníky Nespressa! Co budeš mít na starosti? • vyřizování příchozích i odchozích hovorů • řešení individuálních písemných dotazů a chatů od zákazníka • práci se specializovanými databázemi a internetem • vše Tě naučíme v rámci vstupního školení
Požadujeme
• zájem komunikovat se zákazníky • dobré komunikační schopnosti bez logopedických vad • zodpovědný přístup k práci a novým věcem • ochotu pracovat na směny - pro zákazníky jsme k dispozici od Po- Ne 6:00 - 22:00 • základní znalost práce na PC (MS Office)
Nabízíme
• fixní měsíční mzdu • bonusový systém • individuální projektové motivační odměny • finanční odměnu za doporučení kolegy 12.000Kč • příležitost pro kariérní rozvoj • stravenkový paušál 75 Kč za každý odpracovaný den přímo do výplaty • 5 týdnů dovolené • neomezený tarif s 30 GB za 89 Kč • dotace 4.000 Kč na mobilní telefon dle vlastního výběru • Multisport karta s možností využití po celé ČR • firemní akce a večírky • spoustu dalších benefitů • call centrum v Kolíně, 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží • možnost spolupráce na HPP i DPČ