Informace o pracovním místě
Pro naši stále se rozrůstající společnost DR OPTIK CZ s.r.o. hledáme posilu pro administrativní výpomoc. Zajištění administrativní a organizační podpory spolumajitele společnosti. Zpracování, kontrola dat a reporting z informačních systémů. Komunikace s klienty (telefonicky, emailem). Správa nemovitostí (tvorba nájemních smluv, zadávání inzerátů a další). Administrativní správa personální agendy. Podíl na administrativním zpracování dokumentů a podkladů k jednáním. Marketingová podpora (plánování, výběr reklamních prostor a další).
Požadujeme
Profesionální komunikační dovednosti. Aktivní přístup, spolehlivost, pečlivost, důvěryhodnost, loajalita. Chuť učit se neustále novým věcem a pracovat na sobě. Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint). Cizí jazyk výhodou. Časová flexibilita.
Nabízíme
Různorodou práci z domova. Osobní přístup, svobodu dle míry zodpovědnosti a spolehlivosti. Možnost přizpůsobit si pracovní dobu dle potřeby. Firemní telefon vč. neomezeného paušálu.