Informace o pracovním místě
Hledáte novou příležitost v HR prostředí? Baví Vás organizovat si svou pracovní dobu a pohybovat se v prostředí u klienta? V tom případě hledáme právě Vás! Náplní Vaší práce bude: Realizace výběrových řízení a organizace testování kandidátů Organizační a administrativní zabezpečení nástupů nových zaměstnanců Příprava nástupních a pracovněprávních dokumentů Kontrola docházek zaměstnanců Řešení požadavků ze strany zaměstnanců Úzká komunikace ze zástupci podniků Spolupráce v koordinátorském týmu
Požadujeme
SŠ vzdělání s maturitou Zkušenosti z výrobních podniků, administrativy nebo agentury bereme jako výhodu Možnost flexibilní úpravy pracovní doby Samostatnost v práci a rozhodování Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti Proaktivita Prokazatelná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) je podmínkou ŘP skupiny B, aktivní řidič
Nabízíme
Dlouhodobou spolupráci na HPP Možnost profesního rozvoje (vstupní a průběžná školení) Informační a tréninkovou podporu ze strany centrály společnosti Služební notebook a telefon Stravenkový paušál Možnost čerpání Sick days Místo výkonu práce: Kladno