Informace o pracovním místě
Požadujeme: - Angličtinu na komunikativní úrovni slovem, ale hlavně písmem - Proaktivní přístup k práci, dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování - Pečlivost, systematičnost, samostatnost Náplň práce: - Vyhledávání veřejných zakázek a výběrových řízení, jejich evidence - Zajištění podkladů a dokumentů pro sestavení nabídky, komunikace se zadavateli - Vyhotovení a podání nabídky, koordinace s ostatními účastníky zpracovávání nabídek (právní oddělení, administrativa, obchodní týmy, servis) - Návazné činnosti s podanou nabídkou - komunikace v rámci objasnění nabídky, dodání originálů kvalifikace po vyhodnocení, zajištění podpisu smluv a předání do systému spol. DYNEX k expedici - Zajištění grafiky, tisku a distribuce firemního časopisu - Zajištění výběru a realizace objednávek veškerých propagačních předmětů a dárků, včetně vánočních, a zajištění řádné evidence a správy skladu reklamních předmětů Nabízíme: - Práci na plný úvazek ve stabilní a prosperující české společnosti - Mnoho benefitů (od 13. mzda, kvartální odměny, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, jazykové kurzy, příspěvek na stravování, firemní fitness, teambuildingy, espresso a další) - Notebook, telefon - Práci v příjemném a reprezentativním prostředí - Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí Jedná o HPP, pracovní doba od 8:00 do 16:30 hod. Své životopisy, prosím, posílejte na: tel..