Informace o pracovním místě
Láká tě pracovat ve firmě s přátelskou kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme? Chceš do práce chodit v neformálním oblečení a dát si s námi dobré kafe? Baví tě pomáhat kolegům a nesedět celý den u stolu? Chceš být součástí týmu expedice, který ovlivňuje tok zboží pro náš internetový a kamenný obchod? Možná hledáme právě tebe! Čemu se u nás budeš věnovat? - příjem zboží od dodavatelů - kontrola kvality zásilky - vykládka/ převzetí zásilky od řidičů - příprava a výdej zboží pro zakázky - inventura
Požadujeme
Jaké zkušenosti a dovednosti se ti budou hodit? - zkušenost na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou - manipulace s VZV (případně zajistíme oprávnění k řízení VZV, včetně pravidelného školení), potřebná zdravotní způsobilost - pozice je vhodná i pro absolventy / nutná je však dávka chuti do práce, protože od dubna do září se nezastavíme a někdy je potřeba také pracovat přesčas, co si pak kompenzujeme náhradním volnem - základní znalost práce na PC (zejména Excel - bez tabulek by to nešlo a pak Outlook) - práce se čtečkou (zaučíme)
Nabízíme
Proč do toho jít s námi? Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce. A také mnoho dalších benefitů: - 25 dnů dovolené v kalendářním roce - stravenkový paušál 90,- Kč/den - MultiSport kartu - káva a čaj zdarma na pracovišti - zaškolení od služebně starších kolegů - ocenění za zajímavé inovativní nápady atp. - zaměstnanecké slevy na nabízené zboží - možnost zapůjčení obytného vozu pro zaměstnance - firemní akce (teambuildingy, společné snídaně aj.) - skvělá dostupnost z Prahy (20 min. ze Zličína), Berouna, Hořovic