Informace o pracovním místě
V prvních 3–6 měsících Vás naučíme, jak funguje provoz a postupně Vám předáme odpovědnost za chod celé směny. To znamená, že se postaráte o: poskytování vysokého zákaznického servisu. rozvoj a motivaci kolegů/kolegyň. řízení skladových zásob a prezentaci zboží. dosahování plánovaných provozních cílů. pravidelnou kontrolu dodržování rutin a procesů.
Požadujeme
Máte zkušenosti s vedením lidí (výhodou, ne podmínkou). Dokážete si udržet nadhled. Rád(a) spolupracujete s ostatními a kolegům/kolegyním dokážete vyjít vstříc. Jste zvídaný(á) a máte chuť se neustále učit novým věcem. Máte zkušenosti s balíčkem MS Office (výhodou).
Nabízíme
při nástupu získáte 10% slevu na každý nákup v Tesco a další výhody od našich partnerů. příspěvek na stravování vám vyplatíme ve mzdě. si užijete 25 dní dovolené. mzdu vyplácíme pravidelně k 10. dni v měsíci. dorovnáváme mateřskou/otcovskou dovolenou do 100% čisté mzdy, případně nabízíme 2týdenní otcovské volno nebo 8 týdnů placeného volna při adopci. nabízíme MultiSport kartu za zvýhodněnou cenu. se k ostatním chováme tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám. podporujeme vzdělávání, rozvoj, inovace a kariérní růst. odměňujeme věrnost a doporučení nového kolegy nebo kolegyně. každý rok získáte vánoční odměnu. Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, stabilitu a kariérní příležitosti, jste pro nás správný člověk na správném místě! Stačí kliknout na tlačítko odpovědět.