Informace o pracovním místě
lkoobchod s papírem a kancelářskými potřebami hledá nové kolegyně a kolegy na pozici obchodní referentka callcentra. Pracovní náplň: - telefonická komunikace s přidělenými zákazníky - přijímání a zpracování objednávek - zadávání obchodních údajů do databáze - komunikace s nákupním oddělením, skladem a dopravou - administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
Požadujeme
Aktivní přístup a obchodního ducha Komunikační dovednosti Základy práce na PC Vzdělání nerozhoduje
Nabízíme
Zaškolení - přidělení vlastního kmene zákazníků Firemní benefity - stravenky, až týden dovolené navíc, dopravné Výhodné zaměstnanecké nákupy a kávu zdarma po celý den Nabízíme náborový příspěvek až 20.000Kč Fixní mzdu a velké motivující ohodnocení Práci v moderní open space kanceláři Práce na DPP, DPP nebo IČ