Informace o pracovním místě
Přijmeme kolegu - kolegyni na pozici vedoucího call centra. Základní pracovní náplní této pozice je podpora operátorů call centra, plnánování jejich práce, vyhodnocování prodekjních výsledků, motivace prodejního týmu.
Požadujeme
- středoškolské vzdělání - praxi na obdobné pozici výhodou - obchodního a týmového ducha - schopnost vést a motivovat svěřený tým - dobré komunikační dovednosti - znalost práce na PC, MS OFFICE - zodpovědnost, cílevědomost a samostatnost - zájem učit se novým věcem
Nabízíme
- práci na HPP (nebo dle vaší potřeby DPP, ŽL) - odpovídající platové ohodnocení s bonusovou složkou - po zkušební době služební telefon s neomezeným voláním a internetem, NTB - náborový příspěvek - zázemí prosperující společnosti - firemní benefity - podpora vedení společnosti ve Vaší seberealizaci - dynamický a přátelský kolektiv - reprezentativní pracovní prostředí - možnost nástupu ihned nebo dohodou - zaměstnanecké výhody - 5 týdnů dovolené