Informace o pracovním místě
Dohlížet a zodpovídat za správnost a dodržování nastavených interních rutin a procesů včetně legislativních požadavků. Vést směnu a zastupovat manažera obchodu v době jeho nepřítomnosti. Doručit prvotřídní zákaznický servis. Být lídrem pro své kolegy. Nerovnoměrně rozvržené směny ranní, odpolední (5:00 -14:30,14:00 - 22:30) Úvazek 40 hodin/týden Doba určitá do 31.12.2023 Požadované datum nástupu od 15.6.2023.
Požadujeme
Máte zkušenosti s vedením lidí a pracoval/a jste někdy v obchodě? Jste optimista/ka, umíte motivovat sebe i ostatní? Umíte nést riziko a přijmout odpovědnost? Vaše silné stránky jsou samostatnost, spolehlivost a chuť přicházet s novými nápady? Ovládáte balíček MS Office? (výhodou, nikoliv podmínkou)
Nabízíme
od prvního dne získáte až 15% slevu na každý nákup v Tescu a další výhody od našich partnerů. stravenkový paušál vám vyplatíme ve mzdě. si užijete 5 týdnů dovolené. mzdu vyplácíme pravidelně k 10. dni v měsíci. dorovnáváme mateřskou/otcovskou dovolenou do 100% čisté mzdy. nabízíme MultiSport kartu za zvýhodněnou cenu. se k ostatním chováme tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám. podporujeme vzdělávání, rozvoj, inovace a kariérní růst. odměňujeme za loajalitu. vám budeme přispívat po jednom roce na penzijní připojištění. Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, stabilitu a kariérní příležitosti, jste pro nás správný člověk na správném místě!