Informace o pracovním místě
- Ubytování hosta, přivítání, odpovědnost za správné vyplnění registrační karty - Odpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb - Sledování statusu hotelových pokojů a komunikace s oddělením úklidu - Zadávání a aktualizace dat v hotelovém systému - Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby - Péče o hosta, plnění jeho požadavků a získávání zpětné vazby - Příjem a potvrzování rezervací - Komunikace s hosty při řešení jejich přání a stížností - Spolupráce s ostatními odděleními hotelu - Poskytování informací o lokalitě a turistických službách - Systém "krátký/dlouhý týden", 12 hodinové směny (8:00 - 20:00) - případně lze domluvit rozdělení směn po 6 hodinách (ranní a odpolední)
Požadujeme
- Pozitivní přístup a chuť pracovat s lidmi - Komunikační a organizační dovednosti - Znalost anglického jazyka slovem i písmem - Uživatelská znalost počítačových programů (Excel, Word) - Poctivost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita - Příjemné vystupování a vzhled - Schopnost řešit operativně nečekané situace
Nabízíme
- Práci na hlavní pracovní poměr i částečný pracovní úvazek - Příjemné pracovní prostředí v srdci krásné přírody - Odpovídající platové podmínky - Práci v milém a přátelském kolektivu - Celodenní stravování za zvýhodněné personální ceny - Možnost ubytování zdarma v areálu resortu mezi směnami