Informace o pracovním místě
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost; - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou; - platová třída 11; - místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - vzdělávací kurzy a školení; - příspěvky FKSP; - pružnou pracovní dobu; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření zápočtu praxe. Popis pracovních činností: - koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů; - zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko - ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí; - vede veškerou s tím spojenou agendu; - zodpovídá za technicko - ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny; - zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí; - komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí; - komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací - staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací; - samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů a dodržování ustanovení uzavřených smluv včetně návrhů na opatření při jejich neplnění; - zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů - faktur předkládaných zhotoviteli, zajišťuje průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků; - připravuje podklady, zpracovává stanoviska a spolupracuje při projednávání návrhů smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí; - zodpovídá za optimální využití přidělených finančních prostředků vč. vedení nezbytné finanční agendy a provádění ekonomických rozborů; - zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí; - zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS - GINIS; - zabezpečuje přípravu a účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb (technologických zařízení) do užívání, v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komise nebo reklamačního řízení; - podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v