Informace o pracovním místě
Do přátelského kolektivu hledáme samostatnou, zodpovědnou a loajální kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka nákupního oddělení. Máte výborné organizační schopnosti a chcete-li zároveň získat zkušenosti v mezinárodní společnosti? Pak je tato pozice určena právě pro vás. * Office management * Administrativní podpora manažera oddělení * Spolupráce s HR oddělením: práce v personálním systému, pravidelná aktualizace organizační struktury oddělení, spolupráce na onboardingu nových kolegů * Samostatné projekty v rámci oddělení
Požadujeme
* SŠ nebo VŠ vzdělání * Zkušenost na obdobné pracovní pozici výhodou * Angličtina – komunikativní úroveň * Němčina – výhodou * Výbornou znalost MS Office - především Excel * Smysl pro detail a týmovou spolupráci
Nabízíme
* Být součástí nadnárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru * Možnost rychlého kariérního růstu * Moderní a příjemné pracovní prostředí * Motivační systém odměňování * Firemní vzdělávací program – soft i hard skills * Firemní benefity – Multisport, uLekare.cz, mobilní tarif, slevy na sport, kulturu, dovolenou * Hlavní pracovní poměr * Nástup možný ihned