Informace o pracovním místě
Společnost zajišťující služby v oblasti facility managementu hledá nového kolegu (m/ž) na pozici Vedoucího technika administrativních budov v širším centru Prahy:
• Administrativní a manažerská činnost v rámci zajišťování FM služeb pro klienta
• Vedení týmu zaměstnanců, provádění kontrolních činností
• Organizování a zajišťování servisních a revizních činností subdodavatelů
• Jednání s klientem a řešení jeho požadavků
• Zajišťování drobných údržbářských činností
• Zajišťování a tvorba cenových nabídek na vícepráce a jejich následná
koordinace
• Vedení požadované provozní evidence
• Nákup materiálu, drobné pochůzky
Požadujeme
• Technické dovednosti
• Zkušenosti v oblasti údržby / správy objektů
• Trestnou bezúhonnost
• Týmového ducha, schopnost organizace, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a mimo jiné také přátelské vystupování
• Praxe s vedením týmu výhodou
• Uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Word, Internetový prohlížeč)
• Zkušenosti s drobnými instalatérskými či zámečnickými pracemi výhodou
Nabízíme
• Stabilní pracovní místo v širším centru Prahy
• Pravidelnou pracovní dobu PO – PÁ
• Příjemný kolektiv s přátelskou atmosférou
• Práci na HPP
• Adekvátní finanční ohodnocení
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis a my se Vám ozveme.