Informace o pracovním místě
Co takhle mít pohodovější práci a chodit do práce s úsměvem a také s úsměvem odcházet z práce? Chceš a máš chuť pracovat pro českou společnost? Dej nám o sobě vědět! Nyní do administrativní budovy hledáme na 2 nová pracovní místa skvělé kolegyně na denní recepci. A jak poznáš, že jsi ta PRAVÁ? Rádi se s TEBOU sejdeme na osobní schůzce a v případě zájmu ti ukážeme budoucí pracoviště na Praze 6. Co vás na této pozici čeká: • zajištění plynulého chodu recepce v administrativní budově a reprezentaci firmy • přijímání návštěv a uvádění klientů (monitoring) • administrativní podpora • vyřizování telefonických hovorů, komunikace s klienty jak osobně tak telefonicky, poskytování všeobecných informací o společnosti (komunikace) • správa korespondence (příchozí a odchozí pošta), zajištění kurýrních služeb
Požadujeme
Profil ideálního kandidáta - hledáme člověka, který bude mít: • minimálně středoškolské vzdělání • přechozí zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky • pozitivní přístup • výborné komunikační schopnosti • znalost práce s PC • profesionální , reprezentativní vystupování, smysl pro pořádek, zodpovědnost, pracovitost, dochvilnost bezúhonnost, časovou flexibilitu, vnitřní organizační schopnosti, přátelský a schopný týmové spolupráce • plynulou češtinu, znalost ostatních cizích jazyků vítána
Nabízíme
My nabízíme: • přátelský kolektiv • zázemí stabilní české společnosti • práci na hlavní pracovní poměr - varianta denních služeb - střídání směn pondělí - pátek: ranní (7-15:30)/odpolední (10:30-19) - 40 hodin/ týdně • měsíční mzda - 26 000,- Kč • výborná dostupnost, cca 2 minuty od tramvajové zastávky • stravenkový paušál - 80,- Kč/za odpracovanou směnu do výplaty • 25 pracovních dnů dovolený za rok • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení