BACK OFFICE COORDINATOR - PRAHA (A12625)
OdpovědětInformace o pracovním místě
Do přátelského kolektivu hledáme samostatnou, zodpovědnou a loajální kolegyni/kolegu na pozici BACK OFFICE COORDINATOR.
Máte výborné organizační schopnosti a chcete zároveň získat zkušenosti v mezinárodní společnosti? Pak je tato pozice určena právě pro vás.
• Office management - komplexní podpora oddělení: objednávání kancelářských potřeb, zajištění podpory německých výkupních poboček, evidence marketingového materiálu, rezervace zasedacích místností, zajišťování chodu kanceláře, spolupráce se správcem budovy na opravách v oddělení
• Administrativní podpora manažera oddělení: organizace služebních cest, částečná agenda zpracování dokladů pro německý trh
• Spolupráce s HR oddělením: práce v personálním systému, pravidelná aktualizace organizační struktury oddělení, spolupráce na onboardingu nových kolegů
• Samostatné projekty v rámci oddělení – spolupráce na organizaci teambuildingu a vánočního večírku, příprava plánu dovolených
Požadujeme
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• Zkušenost na obdobné pracovní pozici výhodou
• Angličtina – pokročilá znalost, mluvená i písemná forma (znalost obchodní angličtiny výhodou)
• Němčina – výhodou
• Výbornou znalost MS Office - především Excel a Power Point
• Smysl pro detail a týmovou spolupráci
Nabízíme
• Být součástí nadnárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
• Možnost rychlého kariérního růstu
• Moderní a příjemné pracovní prostředí
• Motivační systém odměňování
• Firemní vzdělávací program – soft i hard skills
• Firemní benefity – Multisport, uLekare.cz, mobilní tarif, slevy na sport, kulturu, dovolenou
• Hlavní pracovní poměr
• Nástup možný ihned