HR Asistent/ka (A12621)

Odpovědět

Informace o pracovním místě

Máme pro vás nabídku získat první zkušenosti v oblasti HR. Budete komunikovat s interními zaměstnanci a kandidáty,  denně se věnovat personální administrativě a organizačně podporovat HR tým.

• Administrativní a koordinační podpora HR oddělení.
• Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců.
• Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců.
• Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních.
• Zapojení do preboardingu a onboardingu nových zaměstnanců.
• Spolupráce na kontrole docházky zaměstnanců v systému IKOS.
• Pravidelná komunikace se zaměstnanci a členy HR oddělení.
• Spolupráce v rámci HR projektů.

Požadujeme

• Zkušenosti z oblasti administrativy nebo zákaznického servisu.
• Velmi dobrá znalost MS Office, především MS Excel.
• Proaktivní přístup a komunikativní dovednosti.
• Schopnost dotahovat věci do konce.
• Zkušenosti z oblasti HR - výhodou.

Nabízíme

• Motivující platové ohodnocení.
• Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
• 5 dní volna k dovolené navíc.
• Zdravotní péči uLékaře.cz.
• Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
• Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
• Další firemní benefity - Multisport karta a e-Benefity, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.

Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: AURES Holdings a.s.
Zadavatel: Vladimíra Tichá
Lokalita: Praha
AURES Holdings a.s.
ID inzerátu: 4594337   Vloženo: 07.05.2024
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...