Informace o pracovním místě
Přijmeme novou kolegyni pro naši CK do rezervačního týmu. Hlavní náplní naší práce je rezervace našich vlastních zájezdů v rámci prodeje B2B. Velkou část pracovního dne věnujeme zajišťování požadavků a potřeb našich obchodních partnerů. Pracujeme v našem vlastním rezervačním systému. Rezervací ale naše práce nekončí, součástí rezervačního oddělení je také odbavení klientů online, kontrola plnění služeb, aktivní kooperace s marketingem, sales oddělením, a to nejen v rámci ČR, ale v rámci celé mezinárodní skupiny.
Požadujeme
Min. SŠ vzdělání, praxe na v CA/CK min. 5 let nutností, všeobecný přehled o destinacích, perfektní komunikační dovednosti (čeština slovem i písmem), loajalita a samostatnost, ale i smysl pro týmovou práci :-)
Nabízíme
Zázemí velké mezinárodní společnosti, možnost využít částečně HO, atraktivní platové ohodnocení s bonusy, zázemí kanceláře nedaleko OC Westfield Chodov, slevy na vlastní produkty společnosti Up Family