Informace o pracovním místě
Náplň práce: • Zajišťování běžných administrativních úkolů. • Pravá ruka vedoucího oddělení • Příprava a zpracovávání dokumentů. • Správa a práce v interních systémech společnosti. • Organizace schůzek či jiných událostí. • Odpovídání na e-maily a telefonáty. • Řešení ad-hoc úkolů a činností.
Požadujeme
• Zkušenosti s administrativou jsou výhodou, ale nejsou nezbytné. • Ovládáte MS Office (Word, Excel, Powerpoint). • Jste vstřícný/á a komunikativní. • Máte angličtinu slovem a písmem, minimálně na úrovni B2. • Dobře se orientujete v tabulkách. • Máte dobré organizační schopnosti a umíte si nastavit priority. • Jste proaktivní a rád/a přicházíte s novými nápady.
Nabízíme
• Možnost podílet se na strategickém rozvoji rychle rostoucí společnosti se silným zázemím. • Perspektivu dlouhodobé spolupráce – zkrácený úvazek (po roce možnost navýšení). • Zajímavý systém benefitů. • Přátelský pracovní kolektiv.