Informace o pracovním místě
• podílení se na zpracování účetní agendy – faktury, platební doklady a další účetní dokumenty
• práce v systému POHODA
• zajišťování záznamů finančních transakcí do účetních knih
• asistence při uzavírání účetních období – měsíčních, čtvrtletních a ročních
• výpomoc při revizi účetních záznamů
• podílení se na přípravě daňových přiznání – shromažďování potřebných účetních informací, příprava dokumentace a záznamů
• archivace a uchovávání účetní dokumentace
• podpora při přípravě různých finančních reportů a analýz
• občasná výpomoc na recepci – telefon, pošta, přivítání klientů
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru – může být i aktivní student
• zkušenosti z oboru výhodou, nikoli podmínkou, rádi zaučíme ????
• chuť a touha vzdělávat se v oboru účetnictví
• základní znalost anglického jazyka – A2/B1
• schopnost samostatné i týmové spolupráce
• otevřenost, pečlivost a systémovost
• občasné přizpůsobení situaci (výpomoc ostatním členům, vlastní zodpovědnost za práci – moje práce je pro firmu důležitá )
• diplomatické ale zároveň přátelské vystupování
• logické, kritické a analytické myšlení
Nabízíme
• mzdu 25.000 Kč ČM/měsíc
• pracovní poměr na plný úvazek
• možnost trávit čas s kolegy od 9:00-17:00
• kompletní zaučení od A do Z
• zázemí stabilní společnosti na českém trhu
• příjemné rodinné prostředí a super kolegy! ????