Informace o pracovním místě
• Staňte se vedoucím domácnosti, kde žije 16 klientů s mentálním handicapem s vysokou mírou podpory. • Podílejte se na vizi Domova Sulická a realizaci individuálního přístupu ke klientům a přístupu zaměřeného na člověka podle psychologa Carla R. Rogerse. • Veďte v souladu s ním tým 10 pracovníků v přímé péči ve dvojsměnném provozu. • V rámci toho spolupracujte s externími odborníky (supervizory, komunikačními specialisty, pedagogy apod.) i mezioborově s ostatními úseky organizace (zdravotníky, sociálními pracovníky, technickými pracovníky apod.) a rodinami a opatrovníky klientů. • Rozvíjejte v poskytované podpoře a péči principy humanizace a snažte se klienty sociální služby co nejvíce přiblížit běžnému životu mimo ni. • Stěžejní pro Vaši práci bude schopnost individuálně jednat s různými klienty, tedy velká dávka psychické odolnosti a empatie. • Očekává se od Vás samostatné vedení týmu, přinášení vlastních nápadů a vizí, zodpovědnost, loajalita a týmovost, důslednost a spolehlivost. • Je potřeba být schopný komunikovat o tématech jako je nemoc, smrt, sexuální a duchovní potřeby apod. • Základem je respekt k individualitě každého jednotlivce.
Požadujeme
• Ukončené střední či vyšší vzdělání v sociální oblasti. • Bezúhonnost a zdravotní způsobilost. • Zkušenost s vedením lidí, zkušenost s danou cílovou skupinou a obecně praxe v oboru výhodou.
Nabízíme
• Samostatné vedení týmu asistentů a s ním spojené přijímání nových výzev. • Výborné finanční ohodnocení, odvíjející se od let Vaší praxe a rostoucí v čase. • Osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. • Příplatek za vedení. • Čtvrtletní odměny. • Prostor pro kreativitu a seberealizaci. • Vzdělávání v oboru, možnost odborného růstu, supervize, intervize, metodická podpora. • 5 týdnů dovolené. • Zajímavé benefity: masáž, příspěvek na penzijní připojištění, Fokus Pass. • Dotované stravování. • Pružná pracovní doba od pondělí do pátku, možnost home office