Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně

Odpovědět

Informace o pracovním místě

Mezinárodní farmaceutická společnost sídlící v blízkosti centra Prahy, hledá do svých krásných kanceláří usměvavou recepční, která si převezme kanceláře do svých rukou a postará se, aby se tam všem hezky pracovalo a nikomu nic nechybělo. Vaším úkolem bude spravovat e-mailovou schránku, telefonáty, příchozí návštěvy i běžný chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro juniorní, ale i zkušené muže a ženy, kteří se nebojí vyřídit některé záležitosti i v angličtině, která ovšem nemusí být perfektní.
Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude také 13. plat, 25 dní dovolené, 3 sickdays, příspěvky na stravování, volnočasové aktivity i penzijko, a také smlouva na HPP na dobu neurčitou. Kanceláře přímo u metra v Praze v Karlíně.
• budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
• klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
• s úsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte v meetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
• v případě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte v meetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
• do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí v myčce a zapnout ji
• budete zpracovávat faktury v rámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
• vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat s dodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
• nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
• dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

Požadujeme

• máte reprezentativní vystupování
• nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
• umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
• pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

Nabízíme

• mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
• 13. plat
• 25 dní dovolené
• 3 sickdays
• stravenky v hodnotě 120 Kč na den
• příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
• příspěvky na penzijní či životní pojištění
• pravidelné vzdělávací kurzy a školení
• občerstvení na pracovišti
• teambuildingy
• velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
• moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
• spolupráce na HPP na dobu neurčitou
• nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Manpower
Zadavatel: Andrea Bolvanová
Lokalita: Praha
Zavolat: Zobrazit kontakt 
Manpower
ID inzerátu: 4584592   Vloženo: 19.04.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!