Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a pečliví? Baví Vás kontakt s klienty i administrativa? Pro mezinárodní společnost zabývající se dodávkou dveřních systémů hledáme novou posilu! Vaší náplní práce bude: - Komunikace s klienty a také s kolegy obchodníky - Příprava nabídek, telefonická komunikace s klienty - Předávání objednaných zakázek do výroby - Koordinace dopravy - Zpracování podkladů pro fakturace - Podpora běžné denní administrativy (zpracování pošty, apod.)
Požadujeme
- SŠ vzdělání s maturitou - Uživatelská znalost práce na PC - Skvělé komunikační dovednosti, vstřícný a proaktivní přístup k práci - Znalost anglického jazyka
Nabízíme
- Motivující finanční ohodnocení až 50000 Kč (dle praxe) - 5 týdnů dovolené - Stravenky - Firemní akce - Interní školení Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis! Pro dotazy jsme k dispozici na uvedených kontaktech