Informace o pracovním místě

Miech Radim, e-mail:
Požadujeme minimálně 2 roky praxe v oddělení financí nebo dodavatelského řetězce nadnárodní společnosti.
- Zkušenosti s řízením objednávek jsou žádoucí
Jazykové požadavky:
- Požaduje se znalost anglického jazyka (slovem i písmem).
- Požaduje se znalost němčiny (slovem i písmem)
- Zadává a generuje prodejní objednávky do systému.
- Zajišťuje včasné a užitečné aktualizace objednávek pro zákazníky.
- Požaduje vytvoření a údržbu základních údajů o zákaznících
- Spolupracuje - včetně zasílání zpráv, reportů, následných opatření a dalších činností - s oddělením vývoje prodejních kanálů a dodavatelským řetězcem, aby zvládl různé situace v oblasti dodávek
- Spolupracuje s pracovníky v kanceláři a v terénu po telefonu, poskytuje specializovanou a profesionální zákaznickou podporu a podporu prodeje

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 50 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4580432   Vloženo: 13.04.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.