Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, stabilní firmu v oblasti pneumatických technologií s kanceláří v centru Prahy, hledáme člověka na oddělení obchodu, který má obchodního ducha, skvělé komunikační schopnosti a tah na branku. Pokud rád/a komunikuješ, jsi flexibilní, a dokážeš si poradit s každodenními výzvami, hledáme právě Tebe! Takto by vypadaly Tvé běžné pracovní úkoly: · Poskytování poradenství a technické podpory po telefonu klientům s cílem navázání spolupráce, s důrazem na pozitivní prezentaci společnosti · Realizace a plnění prodejních plánů · Aktivní hledání a získávání nových zákazníků · Prodej technických produktů klientům B2B z kanceláře v Praze · Zodpovědnost za veškerou administrativu spojenou s prodejem, včetně příjmu a zpracování objednávek, plánování, kontroly a vyjednávání cen. · Budování pozitivní image naší společnosti na trhu.
Požadujeme
Profil ideálního kandidáta: • Předchozí zkušenost s telefonickým prodejem • Skvělé komunikační schopnosti a obchodní duch • Samostatnost a ochota učit se nové věci • Schopnost pracovat s PC a základní znalost MS Office • Anglický jazyk výhodou
Nabízíme
Co nabízíme: • Kancelář v centru Prahy, 5 min. od Hl. Nádraží • Štědrý bonusový systém v podobě kvartálních a měsíčních odměn • 26 dní dovolené • Vzdělávání - prostřednictvím individuálních prodejních a technických školení • Proplacené měsíční MHD v Praze • Občerstení na pracovišti • Stravenky • Flexibilní pracovní doba a zkrácený pracovní čas v pátky • Firemné akce