Informace o pracovním místě
Jsme dynamicky se rozvíjející incomingová agentura s dvacetiletou tradicí, která se zabývá zajišťováním aktivit v Praze pro zahraniční individuální a firemní klientelu. Aktuálně hledáme novou kolegyni do naší kanceláře v centru Prahy na pozici odborné asistentky vedení společnosti. Náplň práce: - Nábor průvodců - Hromadná komunikace s průvodci - Zajišťování setkání s průvodci - Podpora při měsíčním vyúčtování - Kalkulace nabídek pro firemní klientelu - Příprava podkladů pro zahraniční veletrhy - Koordinace nákupu vstupenek a jejich evidence - Vytváření šablon produktů a podpora komunikace s dodavateli - Propagace firmy na sociálních sítích, blogy - Správa audio zařízení - Zajištění kancelářských potřeb
Požadujeme
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou - ČJ rodilý mluvčí, aktivní znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou - Výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného rozhodování, pečlivost, důslednost - Týmového ducha - Uživatelskou znalost Word, Excel, PowerPoint - Znalost CRM výhodou (není podmínkou)
Nabízíme
- Perspektivní pracovní pozici se zajímavou a odpovědnou pracovní náplní - Dynamický osobní rozvoj - Získání zkušeností v cestovním ruchu, možnost podílet se na tvorbě nových produktu - Práci v přátelském, vstřícném a malém kolektivu, individuální přistup - Aktivní využití znalostí cizích jazyků - Kancelář v centru Prahy - Platové podmínky 35.000 - 45.000 czk - Bonusy - Příspěvek na stravování - Firemní akce - Nápoje na pracovišti