Informace o pracovním místě
Hledáme kolegy, kteří by rozšířili náš tým. Jste komunikativní a nedělá vám problém práce s lidmi spojená s administrativou? Pokud je pro vás pečlivost a spolehlivost samozřejmostí, přidejte se k M2C a získejte práci u stabilní společnosti. Náplň práce: • Kontrola celo-divizního rozpočtu (tvorba celoročního budgetu, měsíční kontroly a Q zhodnocení) • Koordinace činnosti divizního útvaru a jeho manažerů • Zadávání mezd a provádění jejich kontroly • Zajišťování spolupráce s ostatními útvary • Práce s fakturami vydanými i přijatými (kontrola, zpracování, schvalování) • Tvorba a kontrola smluv Požadavky: • Multitasking • Analytické myšlení, kreativita • Organizační dovednosti • Dobrá znalost MS Office (hlavně MS Excel) • Smysl pro detail a pečlivost • Základní znalosti personalistiky - výhodou • Základní znalosti podnikových financí - výhodou Nabízíme: • Odpovídající finanční ohodnocení a benefity • Práci v české společnosti s mezinárodní působností • Různorodou zodpovědnou práci, u které se nebudete nikdy nudit • MultiSport kartu • Příspěvek na stravování • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy se skvělou dostupností – 1 minutu od metra Národní třída • Možnost osobního rozvoje (vzdělávací kurzy) Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář.