Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu.V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardykorun čistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty. Jsme ale také parta nadšenců do technologií a inovací, která se neustále rozrůstá a zvyšují se také naše byznysové požadavky. Proto nyní otevíráme nové oddělení "Velínu" do kterého hledáme nové kolegy na pozici Specialista dohledového centra. Co bude náplní tvé práce? • Monitorování klíčových obchodních a IT metrik. • V případě mimořádných událostí v oblasti Business nebo IT budeš budeš incidenty eskalovat na příslušná oddělení, která se postarají o nápravná opatření. • Při problémech, které nebudeš umět vyřešit bude tvým úkolem jejich počáteční analýza. • Nedílnou součástí bude i vytvoření dokumentace postupů a následně její pravidelné aktualizace. • Spolupráce s ostatními odděleními IT (IT Platform, Support, SAP, Engineering). • Komunikace s vedením, ale také jednotlivými odděleními (Purchasing, Operations, Marketing, Finance, HR).
Požadujeme
Jaké máme požadavky na roli? • Minimálně 2 roky zkušeností na pozici koordinátor, operátor helpdesku nebo jiné obdobné pozici. • Zvládáš základy standartního procesu podpory. • Aktivní znalost anglického jazyka. • Výhodou jsou znalosti monitorovacích a upozorňovacích nástrojů, případně znalost systému JIRA. • Určitě se ti bude hodit samostatnost nebo vyšší odolnost vůči stresu. • Ochota držet pohotovost. Co u tebe hledáme? Ownership– je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum. Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat. Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout. Práce s čísly– rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat. Umět si poradit– umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe. Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.
Nabízíme
• možnost vzdělávání a kariérního růstu • smlouvu na dobu neurčitou • moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická • 5 týdnů dovolené • zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta) • možnosti vzdělávání, studium jazyků a osobní rozvoj • pružnou pracovní dobu Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!