Informace o pracovním místě
• Zodpovídání dotazů a navigace návštěvníků • Pochůzková činnost • Poskytování informací v českém a anglickém jazyce • Vizuální kontrola funkčnosti expozic během pravidelné obchůzky/ hlášení zjištěných závad • Doplňovat informační/propagační materiály a vstupenkové kotouče v samoobslužných pokladnách • Asistence návštěvníkům ZTP a návštěvníkům s kočárky • Aktivně přistupovat k řešení mimořádných událostí • Vyhlašování ztrát a nálezů v českém a anglickém jazyce • Pracovní doba: Po-Ne – 9:45 – 18:15 hod
Požadujeme
• Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Ukončené středoškolské vzdělání • Anglický jazyk na úrovni B2 • Dobré komunikační a prezentační dovednosti, příjemné reprezentativní vystupování • Kladný vztah ke kultuře a historii • Vhodné zejména pro OZP osoby
Nabízíme
• Mzda: dle typu úvazku od 25 000 Kč /měsíc • Možnost kariérního růstu • Stabilní zaměstnání, pravidelný měsíční příjem • Práci v zajímavém oboru • Práci na HPP – vhodné zejména pro OZP • Práci na DPP • Lokalita – Praha centrum PROTECTON HOLDING, a.s. Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7 V případě zájmu nás prosím kontaktujte od Po-Pá v čase 8:00 – 16:00 Více informací o společnosti najdete na našem webu