Informace o pracovním místě
KONTAKT : Dagmar Krejčíková, Markéta Pospíšil, tel.:, e-mail: VOLAT - 08:00 hod. - 15:00 hod. Pohovor dle dohody, po zaslání životopisu. Pracovní náplň : - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme : - Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem - Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích - Spolehlivost a pečlivost budete pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty - Středoškolské vzdělání - Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu - Znalost angličtiny výhodou - Řidičský průkaz - skupina B - výhodou Nabízíme : - Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti - Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí - Práci, která není jednotvárná - Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays - Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.