Informace o pracovním místě
Pro klienta specializujícího se na technologie pro datová centra hledáme zaměstnance, který má zájem o administrativní práci s důrazem na detail a skvělý zákaznický servis. • Podporu obchodního týmu • Zadávání objednávek a smluv do informačního systému • Vytváření reportů a nabídek v CRM systému • Správu veřejných zakázek a práci s portálem veřejné správy • Zajišťování konverze dokumentů do datových schránek • Organizaci schůzek a objednávek • Kompletaci předávací dokumentace
Požadujeme
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni • Znalost práce s MS Office • Řidičský průkaz sk. B • Zkušenost na pozici v obchodním oddělení vítaná • Organizační schopnosti • Komunikační dovednosti • Týmového ducha
Nabízíme
• Odpovídající mzdové ohodnocení • Mobilní telefon i k soukromému využití • Možnost školení a profesního růstu • Stabilní českou společnost, přátelský kolektiv a neformální firemní kulturu • 25 dnů dovolené + 4 dny Sick Days • Balíček zaměstnaneckých benefitů