Informace o pracovním místě
• Stanete se součástí týmu, který má na starosti vylepšování komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailech a zpracovává zákaznické požadavky • Náplní vaší práce bude administrativa spojená se zpracováváním nabídek v informačních systémech a následná fakturace realizovaných zakázek • Dále budete zastupovat kolegy v obchodní a servisní části firmy a v případě pomoci poskytnete pomocnou ruku obchodníkům na cestách • Při své práci budete také denně komunikovat se zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a v neposlední řadě budete v kontaktu s německými kolegy
Požadujeme
• Pokud máte zkušenosti se zpracováním zakázek v informačních systémech (jakéhokoli druhu) a máte znalost obchodního procesu obchodu mezi firmami (B2B), pak pro nás máte nejvhodnější kvalifikaci • Nebojíte se složitějších IT systémů a pečlivost je pro vás samozřejmostí • Považujete-li se za zodpovědného a proaktivního člověka s dobrými organizačními schopnostmi, pak stojíme právě o vás! • Pakliže ovládáte anglický či německý jazyk na komunikativní úrovni, jste náš člověk, protože budete spolupracovat s kolegy v Německu
Nabízíme
• Velmi zajímavé finanční ohodnocení • Dáme vám 13. plat ve výši Vaší měsíční mzdy • Vyplácíme roční bonus, který je závislý na vašem přínosu firmě a Vašem výkonu • Podporujeme vaše vzdělávání absolvováním odborných školení • Poskytneme vám příspěvek na stravování • Flexibilní začátek/konec pracovní doby • Budete pracovat v moderním zázemí malé firmy (20 zaměstnanců) pyšnícím se špičkovou strojírenskou technologií • 25 dní dovolené • Nástup přímo pod firmu do kmene