Informace o pracovním místě

Požadované zkušenosti/technické dovednosti:
- odbornost v oblasti poskytování technické podpory každodenního provozu na úrovni Tier II/Tier III a poskytování služeb v oblasti technologií pro spolupráci (IP telefonie, webové konference, video služby).
- Zkušenosti s globálním prostředím a modelem provozu "follow-the-sun".
- přehled na vysoké úrovni o technologiích Cisco / MS Teams a jejich produktovém portfoliu
- Znalost procesů ITIL nebo podobných osvědčených postupů (např. řízení změn, incidentů a problémů).
- Prokazatelné odborné znalosti v oblasti analýzy, diagnostiky a oprav jednoduchých a středně složitých incidentů sjednocené komunikace
- Znalost technologií sjednocené komunikace včetně IP telefonie, PBX/Call Manageru, řešení hlasové pošty, kontaktních center, hlasových/analogových bran, CUBE/SBC, MS Teams jak on-premise, tak i cloudových
- Koncepční znalost hraničních technologií (EXP) je výhodou
- Koncepční znalost hlasových protokolů, kodeků a globálního telefonního plánu vytáčení
- Uznávané oborové certifikace, jako je CCNA/CCNP/Microsoft 365 (Azure/MS Teams), jsou další výhodou.
- Schopnost komunikovat a naslouchat obchodním potřebám, transformovat je do technických řešení a samostatně je dodávat do výroby
- Vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti v rámci maticové organizace
- Plynulá angličtina v ústní i písemné komunikaci

- Zodpovědnost a schopnost pracovat pod tlakem s omezeným dohledem.
- Schopnost vytvářet pozitivní vztahy na všech úrovních v různých skupinách a týmech.
- Schopnost zvládat měnící se priority a pracovat v krátkých termínech
- Zkušenosti s prací napříč technickými a obchodními týmy za účelem dosažení společných cílů a dobré zákaznické zkušenosti

Pracoviště: Praha, Praha
Datum nástupu: 01.04.2024
Mzda: 110 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4572077   Vloženo: 29.03.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓