Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu.V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korunčistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty. A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů. Vzhledem k naši současné expanzi otevíráme pozici Sales Forecasting Analyst/Demand Planner, abychom byli schopni efektivně pokrýt regiony a ideálně naplánovali kapacity pro naše zákazníky co nám umožní zabezpečit tu nejlepší dostupnost naší služby. Co bude náplní tvé práce? • Plánovat, předvídat a analyzovat poptávku našich zákazníků na různých úrovních – od roku až po hodinu. • Pravidelné sledování vývoje poptávky a dostupnosti v průběhu dne a vyřizování operativních změn. • Kontinuální hodnocení procesu plánování a následný návrh a implementace řešení pro zlepšení přesnosti predikcí. • Spolupráce s byznysovými týmy na přípravě kvartálních, měsíčních, týdenních, denních a hodinových prognóz. • Také budeš úzce spolupracovat s naším AI týmem na vylepšení stávajících prediktivních modelů. • Komunikace s datovým týmem, s marketingovým, obchodním a logistickým oddělením za účelem plnění stanovených kapacit.
Požadujeme
Jaké máme požadavky na roli? • Máš již zkušenost (min. 2 roky) s analytickou prací, ideálně s plánovaním směn a kapacit v provozu nebo dopravách. • Nechybí ti analytické schopnosti - budeš plánovat vývoj měsíčních a týdenních předpovědí poptávky. • Nebojíš se komunikovat a umíš si věci si tzv. oběhat tvá pozice bude zahrnovat denní komunikaci mezi týmy a společné plánování kapacit a poptávky. • Budeš potřebovat znalost Excelu na pokročilé úrovni. • Znalost SQL a BI nástrojů je velkou výhodou. • Jsi ochoten držet víkendovou pohotovost (cca 2 víkendy za měsíc 4h denně). Co u tebe hledáme? Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum. Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat. Orientace na výsledek– musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout. Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat. Umět si poradit– umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe. Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.
Nabízíme
• variabilní složku mzdy s možností vyššího plnění • smlouvu na dobu neurčitou • moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická • 5 týdnů dovolené • zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta) • možnosti vzdělávání, studium jazyků a osobní rozvoj • pružnou pracovní dobu Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!