Informace o pracovním místě
- zajištění bezproblémového chodu recepce - uvádění návštěv, starost o kanceláře a kuchyňku, vyřizování telefonátů, korespondence, práce s datovými schránkami, objednávání kurýrů apod. - podpora členů týmu - zajištění tisku, kopírování, skenování - příprava zasedacích místností pro jednání, včetně nachystání občerstvení - komunikace s úřady dle zadání kolegů a občasné pochůzky po úřadech - administrativní práce na PC - příprava dopisů, vzorů dokumentace, odpovědí na firemní emailovou korespondenci - další ad hoc úkoly
Požadujeme
- příjemné vystupování, ochotu, spolehlivost, pečlivost - organizační schopnosti (prioritizace úkolů) - středoškolské vzdělání s maturitou - komunikativní znalost AJ (někteří kolegové mluví pouze anglicky) - uživatelská znalost programů MS Office (excel, word, outlook) - praxe v administrativě vítána
Nabízíme
- stabilní zaměstnání v pracovním poměru - pracovní doba po-čt: 9:30-18, pá: 8:30-17 (víkendy nepracujeme) s možností zástupu v odpoledních hodinách - podpora kolegů, kteří Vás zaučí - firemní benefity: stravenkový paušál 120 Kč za odpracovaný den, multisport karta, týden dovolené navíc, sick days, dog friendly office, občerstvení na pracovišti, pravidelné teambuildingy, sportovní akce, grilování a další - nástup možný ihned